En helande blogg!

Först och främst måste jag säga att rubriken är lite ironisk. För syftet med min blogg är för att göra mig sysselsatt... men det kan sluta illa också. Jag kan börjar leva för bloggen och kan inte gå någonstans utan den.

Idag är bloggar så jävla vanliga att jag blir nervös.. Jag kommer ju såklart inte få några läsare.. till en början :o Om inte några av mina uttråkade kompisar kommer att kolla runt!

Idag blev det ingen skola. Jag kom helt enkelt inte upp ur sängen, min hjärna fattade att jag skulle upp, men min kropp låg kvar i dvala.. fan jag måste ta mitt lugnande tidigare asså -.-
Så ingen skola.

Jag kollade med Julia om vi kunde ses, men de skulle ut på krogen och lilla jag har inte åldern inne än! BULL!
Men sen kontaktade Marielle mig och frågade om vi kunde träffas, så vi drog till ett julfirande på en fritidsgård-Kraftstationen! Vi missade maten men kom (tyvärr) i god till uppträdandet. Det var lite drygt, och sen lite drygt folk men jag hade ju Marielle!

Sen fick jag vänta på bussen i.. trekvart kanske? Den var så jävla sen. Och btw så är alla bussar och tåg helt cepe nu.

Jag har planerat att gå och lägga mig snart för har tagit lugnande så blir nog trött snart!..Men först cigg! Ha det!






Kommentarer
Postat av: MALIN

Nu bevakar jag din blogg med www.bloglovin.com :D

Såå jag kommer se alla dina inlägg!

SÅ var aktiv :D <3

2010-12-18 @ 10:10:52
URL: http://firewolf.blogg.se/
Postat av: Mr Secret!

Well, bara för att jag tycker du är så söt...

så ska jag följa din blogg! =)

Du typ.. känner inte mig så väl, men lite iallafall.

Får se om du någon gång kommer på vem detta är! =)

2010-12-20 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0