Finmiddag!

Hej hej! Nu är det klart!
Jag ska få mitt skadestånd efter jul! Jag har redan bestämt villken dator jag ska ha köpa! Resten av pengarna ska in på sparkontot!

Här kommer en bild på datorn!
Den ska jag köpa efter jul!

Acer Aspire 5552G-N854G heter den om ni är nördiga och vill kolla upp hur bra den är!!


I lördags var jag upptagen så kunde inte skriva något! Men vi var på min mammas pojkväns farfars 80-års dag! Och de firades i en lokal med hyrda servitriser och det var riktigt lyxigt! (och de serverade vin till maten till både jag och min bror hihi)

Förrätt: Gravad Lax med kantareller och lite till tjafs! Mmm..
Varmrätt: Skömansbiff med potatis och rotfrukter! Mmm..
Dessär: Marängsviss
Och sen tårta!

Min mamma uppträde där som Deanadee!

Jag längtar extremt mycket till julafton! Detta har jag önskat mig:

* Mobiltelefon (billig sonyeriksson)
* Bra hörlurar
* Ipod Nano
* Presentkort på sf
* FICKPENGAR!!!

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt! Det blev ingen skola! Men måste gå imorgon på terminsavslutningen! Ha det







Kommentarer
Postat av: MALIN

Jag längtar också till julafton!

SOM FAN! <3

2010-12-20 @ 22:44:22
URL: http://firewolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0