Hos mormor och morfar!

Nu är vi i Hätsnäs (Mariefred) och firar jul nr.2 hos mormor och morfar!
Jag har precis ätit den fjärde julmåltiden haha. Jag kommer gå upp i vikt :/
Får gå på stenhård diet och den ska börja imorgon!

Här är en fin bild på stugan där min mormor och morfar bor i på landen i hästnäs!

Vi bodde här innan också tills jag var 9 ungefär! Det är så mysigt!

Jag har förresten hittat överföringsladden och mina 99% av säkerhet att jag hade tagit med den var sanna! Så imorgon kommer det lite bilder!

Nu ska jag tjata lite på morfar och ska säga åt han att sätta på south park sesång 14!
Ha det!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, South Park i Häst- atta - som det ska vara :D

2010-12-25 @ 21:08:20
URL: http://www.fusionistaartista.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0