Julklappar!

Hej! Nu har vi ätit julmat, öppnat julklappar och kollat på Harry Potter och den flammande bägaren(min favorit av filmerna) och Tomten är far till alla barnen!
Nu ska vi nog snart se Pulp Fiction och detta fick jag i julklapp!

Jag fick:
* 500:- på Kicks av kusinerna
* En Ipod Nano av pappa, veroniqa och farmor
* Toblerone godis av pappa
* 300 kr av pappa
Så jag fick Ipod:en som jag önskade mig :)


Och jag var 99% säker på att jag tog med mig överföringssladden till min kamera, men nej! Och hittar ingen sladd här hos pappa. Så det blir inga bilder från idag :/

Imorgon ska jag och Adrian till Mariefred till mormor och morfar och ha en liten mini-jul där! Ser fram emot det! Jag gillar att ha saker att se fram emot! Det ger mig lite drivkraft för att leva! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul, Vovo! Ha det fint! God natt...

2010-12-25 @ 01:28:38
URL: http://www.fusionistaartista.blogspot.com
Postat av: Anna

Pst vilken usb-sladd för kamera som helst går bra, så fråga honom imorgon. Eller efter en kortläsare!

2010-12-25 @ 01:29:32
URL: http://www.fusionistaartista.blogspot.com
Postat av: Marielle

Trevliga presenter! :D

2010-12-25 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0