Kvällen!

Kollar Matrix 2! Såg ettan igår så kör ett litet matrix-maraton min min bror Adrian!

Sen mötte jag upp Molly Och Luder (Dennis). Luder skulle precis hem, men Molly och jag väntade med honom. Bussen var 20 minuter sen, vi frös till is. Och Molly och jag lämnade tillslut Luder själv för hennes mamma kanske skulle bli orolig om hon bara skulle följa han till bussen och sen kommer en halvtimme senare!

Sen åt jag macka hos Molly två st. skinkmackor! Sen kollade vi lite på TV och diskuterade lite religion snabbt med hennes mamma.

Jag var hungrig och ringde mamma från Molly och frågade om jag kunde få pengar till "den billiga thai resturangen"- som ligger på bergsgatan nära mig. Och det fick jag, så jag gick när Molly skulle äta och köpte en nr.2! Vad nr.2 är det är frågan!
Det var skitgott!
Jag fixade lite till med bakgrunden till bloggen! Är inte riktigt nöjd för hela bilden syns ju inte! Men ska se om jag kan hitta en bättre!

Nu ska jag fortsätta fixa! Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0