Malmö - Im back!

Tänker bara börja med min lilla kändisromans på Amanda Seyfried! Hon är den sötaste, snyggaste och sexigaste som finns! Jag vill se ut som henne :o Är jag lik? vava? hehe
Sexig!
Vacker!
Söt!
Amanda Seyfried



Nu så sitter jag hemma och undrar... Vad fan ska jag göra på nyår? Jag vet ett litet firande hos min klasskompis, men då är frågan. Om jag får, eller om mamma har bestämt något vi ska göra.
Jag väntar också på ett "viktigt sammtal" Från någon leverans av en LED-TV i guess! Vi ska få den idag så ska se till så att allt går rätt till!

Jag har hämtat min mobil från posten pckså! Den funkar bra!..en så länge hihi. Så nu kan man skicka nr direkt från kontaktlistan till mig, för har ingen gammal-cp-mobil längre! Yey!

Anledningen till att jag inte har skrivit på två dagar är för att det har varit kompis, tåg, och deprition- då är man för egoistisk för någon ytlig blogg! No fence Alicia, men din blogg är rätt ytlig - ja!
Nu längtar jag faktiskt tills TV:n ska komma! Det kommer vara en sån stor skillnad från våran tjock-TV till denna TV:n!

Nu ska jag surfa runt lite! Ring eller sms:a om det är något! Puss, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0