Packa!

Har precis kommit hem från Marielle nu! Jag fick låna två expansionspaket för the sims 3, drömjobb och expansion världen. Så när jag får min dator kommer jag nörda järnet! Jag fick också rökelser som luktade skitgott!

Så nu ska jag packa för ska till min pappa i strängnäs i södermanland och fira jul, men hmm.. Vad fan ska jag ha med mig!? Jag börjar med the basic stuff:


* Alla treggings
* Trosor
* Strumpor
* Tröjor
* Tandborste
* Tandkräm
* Smink: Fundation, mascara och idominsalva (brukar ha torra läppar ><)
* Badkläder (Ifall man skulle till badhus?, vad fan vet jag)
* ALLA MINA JULKLAPPAR SOM JAG SKA GEE..vänta.. jag har inte köpt några julklappar till någon, har ju inte mycket pengar..

Och THE SIMS 3-spelen ifall skadeståndet kommer under tiden jag är hos min pappa!

Nu ska jag packa/cigg! Ha det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan nörda i kors! Sims <3

2010-12-22 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0