Strängnäs och Jul!

Nu är jag i Strängnäs! Kunde inte skriva igår för var helt slut och deckade precis när jag kom hem! Tågresan från Malmö gick förvånansvärt bra! Mitt i kaoset fixade de ett x2000 tåg där alla fick trängas på. Jag och Adrian fick varsin plats hela vägen!
Vi kollade på Kungfu Panda och Halfed Baked. De var ganska kul!
Vi kom fram en timme senare än vad vi skulle, vi kom fram ungefär 22:00, villket ändå var bra för att vara kaosväder-dagen innan julafton!

Nu har jag precis vaknat upp och har duschat, pratat med mamma och sagt gud jul och fixat mig.
Sen kommer kusinerna också! Fanny och Elliot!
Nu ska jag äta en macka, sen cigg!  Skriver mer sen!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0