TerminsAvslutning!

Idag började vi kl. 09:30 och skulle samlas i skolan på elevcafeét. Jag gick till busshållplatsen(34:an) var där ca: 09:10 och bussen skulle komma 09:24! Så jag skulle komma i tid! MEN! Bussjäveln kom aldrig, jag väntade tills kl 09:40 sen fick jag damp och gick till sexans busshållplats och där skulle bussen komma 10:00, men det var bättre än inget så jag gick in till en kebabkiosk och värmde mig, sen fick jag kaffe och en sån stor tändare gratis! Han var jättesnäll! Sen kom jag tillslut på bussen!

Jag var i Aulan kanske i tio min, sen var alla (kassa) uppträdanden slut. Sen gick vi till charken och fick vårat omdömme, Pjuu nu ska jag rabbla upp mina (kassa) betyg!

* Bageri A: OTP (jag var sällan där..)
* Datorkunskap: OTP(var inte där när de skrev provet)
* Danska: TP
* Engelska A: TP
* Estetisk verksamhet: OTP
* Idrott A: OTP
* Livsmedel A: TP
* Livsmedelshygien: TP
* Livsmedelsteknik: OTP
* Matematik grunskolan: OTP
* Näringslära: TP
* Styckning grundkurs: TP
Och sist men INTE minst!
* Svenska A: GP!

Herregud jag måste verkligen skärpa mig tills nästa termin! Jag måste komma till skolan!

Nu väntar jag bara tills min mamma ska vakna så vi kan diskutera mitt barnbidrag. Den lär bli förminskad..
Men anyway! Sen ska jag träffa Marielle och vi ska hem till henne! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0