Dans och saknad

Det är faktiskt rätt skönt att bo lite långt ifrån Malmö, i Teckomatorp! De är snälla och det känns rätt bra. Jag har fått månadskort inom hela skåne! Det känns också skönt. Man vet att man kommer fram helt enkelt.
Det som inte är så skönt är saknaden, av männsikor och..faktiskt av mitt gossedjur. Min Nasse! Fatta hur nära jag varit min nasse hela livet?! Jag har haft den sen jag var 2 år och den har alltid varit min kärast. Men jag tappade dig, min väska blev stulen med dig i. Nasse! - jag kommer alltid att älska dig mest av allt! snyft.

Och så saknar jag mamma, max och mina vänner!

Nog med känslorna Alicia *klappklapp*

Idag var jag på dans för andra gången. Det gick faktiskt bra! Och det är faktiskt KUL! Jag har kommit in i dansen nu och känner att jag kan den. vi dansar till "bubble and whine" Men kommer inte ihåg vad artisten heter hehe.

Nu ska jag spela The Sims 3 !


Kommentarer
Postat av: hulda

Okej försår :( har själv 3 foster syskon hemma.

2011-02-19 @ 23:28:24
URL: http://huldaeinarsdottir.blogg.se/
Postat av: MALIN

Hoppas du har det bra! <3

Jag saknar dig :( <3

2011-02-20 @ 00:25:35
URL: http://firewolf.blogg.se/
Postat av: MiM

Saknar dig (och Nasse) också! Jag ska göra en förstoring på dig och Nasse tror jag, som du kan ha sedan med dig i livet :)



Vad härligt att höra att de är snälla, och att du har det bra! Tågkortet är också bra!



Paus på landet, det är lite lyx (om man ska vara superpositiv) - jag ficvk en "paus" som ofta var frustrerande och inte kul - men vi kommer att möta våren;



Med dans!



och kanske du och jag å Yoga , vovo?



Dumma jävla Nassetjyv

2011-02-20 @ 10:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0