Mycket har hänt..

Ja det var längesen jag skrev. Förlåt blogg normen! Jag är i utelistan!

I vilket fall som helst så bor jag hos Marielle nu i två veckor framöver. Massa saker händer i vår familj just nu (mamma) vill inte gå in på några detaljer! Sen efter de två veckorna måste jag flytta till stödfamilj i Teckomatorp..wohoo. Det kommer vara jobbigt till en början.. jobbigt helatiden men mäst i början! okända människor uugh.
Men i skolan går allt som det ska! Har fått hårfärg av kontaktperson för jag varit i skolan hela veckan! Stor grej, känns ganska sorgligt..hehe. Nu ska Marielle snart komma hit och sen ska hon hjälpa mig att färga mitt hår. Det röda har tvättats ur riktigt ordentligt så det ser riktigt kasst ut! Så nu blir det samma igen, bara lite mörkare! Längtar till att se resultat!
Pappa ringde nyss och frågade om läget, han ska skicka pengar till mig också för jag varit duktig i skolan, han ska bara kolla skola24 först!
Har lånat "Linas kvällsbok 2"-ska läsa den för andra gången. Den bästa av böckerna enligt mig. Ettan var också bra, men tvåan gillade jag mer! Så! Ska läsa den igen!
Nu ska jag nog börja läsa den bara därför! /Licia



Kommentarer
Postat av: MALIN

Alicia! Vi måste ses snart tycker jag! <3

2011-02-05 @ 23:46:09
URL: http://firewolf.blogg.se/
Postat av: MamaAna

Hej käraste dottratta. Det är helt lugnt med mig, så du vet :)

Vi behövde fixa detta med skola, och det. Det är SÅ bra att du går i skolan, och jag ska också ge dig presentatta!



Var i ditt rum idag, du har många ting (och massagegrodor) som du kanske vill ha hos V- arielle?



Bra att pappa e bussig.Han har varit bussig med mig med:)



Denna tid kanske inte är så farlig,utan tvärtom mycket bra.



Och som sagt, mig är det riktigt bra med. Detta med skola och trygghet - är precis det som Vovo och hela vår familj behöver. Vi ses strax!



Söt du är i nya hårfärgskostym!



Jag har duktat mig, och har tappat prick hälften av den vikt jag skulle gå ner :D Springer och pluggar och Yogar varje dag. Kolla min motionsblogg - den e igång



Jag vill JÄTTEGÄRNA gå på Yoga med

er, för jag har en bra lärare nu sm lärt mig flera nya grejor. Jag antar att du o V är mycket , mycket bättre förstås.



Nå massor av kramar från Mim

2011-02-10 @ 18:27:12
URL: http://www.fusionistamotion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0