Det krävs mycket för att vara lycklig

Såg en reklam, vet inte riktigt vad det var reklam för men tror det var för pentionssparning, där de sa "Man märker knappt när man är lycklig" Men när man är olycklig märker man det så mycket så det tar över ens liv på ett negativt sätt.
Någonstans i början av april till slutet av augusti hade jag nog de lyckligaste dagarna i mitt liv hitils, sen blev det bara värre och värre för oss båda. Jag vet inte vad jag ska göra för att få tillbaka sånna dagar med dig. Just nu känns det omöjligt. Mitt önsketänkande lyder att bara vi fixar upp oss själva och rensar skallen med hjälp av farbror vitrock så kan det bli så igen. Men det krävs mycket jobb-och extremt mycket tid för att vara så lycklig igen... med dig...
Tror att det är för mycket tid så att vi ens orkar ta upp minnerna av varandra. Jag ser bara mörker i min framtid. Jag vågar inte se framåt. Jag längtar tills jag glömt dig-ja. Men nu kan jag inte det.
Det är för att jag är för svag för att inte kontakta dig.
När jag älskar någon kan inte jag vara utan den..dig.
Och när jag tänker såhär:
"Jag vill glömma dig, för det kommer inte bli bra igen"
sammtidigt som
"Jag kan inte glömma dig nu, för jag älskar dig nu"

Så blir allt bara en fuckedup blandning. Jag vågar inte ens välja min väg. Antar det är därför jag ska träffa farbror doktor.

hmm.. till det vanliga då?

IDAG HAR JAG vaknat vid två någongång, Ätit en halv macka med smör. Träffat Molly, diskuterat hennes rum hur hon ska inreda det, ätit en tredjedel av en blodapelsin, Marielle ringde, vi mötte upp Marielle, åt ett kidsmeal med mcnuggets, gick hem till Molly igen och kollade på "Legend"-bra film! Vingar och sånt e ballt ja. Sen gick jag hem och gjorde korv med bröd. Åt två korvar och lite sjögräs-slafs (sånt man brukar få på sidan av sushin) och nu dator.
Skadeståndet har kommit nu. Trodde det skulle göra mig lite gladare. men nej.

:D-happy face..

Ha det..!

Kommentarer
Postat av: MALIN

Så det har blivit dåligt mellan er igen? :( <3

inte bra det alicia :( <3

puss och kram på dig!

2011-01-06 @ 02:51:56
URL: http://firewolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0