Förkyld som ett as, men gick till skolan ändå.

Jag har inte sovit mer än två timmar i två dygn. Awesome. Och jag är asförkyld men gick till skolan ändå. Slutat klockan fem -.- Förväntar mig att hela dagen ska gå fel *går och snyter mig*-japp där ser du.
Rinnsnuva, svider, irriterar, tårar i mina röda ögon, ont i huvudet, seg i hjärnan som en pundare. Polisen skulle lätt ta mig!

Nog med whine. Nu ska jag försöka tänka posetivt! Idag drar jag till Siba och köper datoor men hemliga "m":D. Äntligen! Har också skrivit ut en värdekupong på 400:- i skolan så det är posetivt som fan. Sen ska jag fråga min bror att fixa grunder som antivirus-program och dylikt, sen ska jag installera The sims3! Drömjobb & Destination världen ;)

Nu ska jag träffa Molly en snabbis på en cigg! Ha det! /Licia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0