Hur lång tid ska det ta?

Idag har jag varit i skolan i en halvtimme. Kom dit, men hade inte tvättat arbetskläderna sen innan så fick gå hem som några andra! Sen var jag hemma och halvsov lite, sen gick jag och Adrian och handlade mat på ica till mamma (och oss då)
Sen ringde Marielle och hon kom upp en stund när jag åt makaroner med pesto och isbergssallad! Mmm! Vi gick ut, letade efter polishuset och sen tröttnade vi och gick in till kraftstationen, satt där i typ fem minuter sen stack vi igen och jag handlade från mitt kickspresentkort:
* Hårfärg (Rött, mitt gamla håller på att tvättas ur, fuult)
* Lösögonfransar
* Engångsrakhyvlar
Och en liten present till mamma (..och lite till mig också kanske hihi)

MEN här kommer det roliga! Jag glömde de på bussen. Så sent som det var då stack jag hem och mejlade hittegods i malmö skånetrafiken och ska ringa imorgon också. Jag har hopp... Nästan för mycket hopp (nu går jag in på andra saker)

Jag hoppas och hoppas och hoppas. Snart ska drömmen slå in. Det blir vi igen... ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0