Kan jag somna under natten idag då?

Måste först bara tillägga på mitt förra inlägg att den personen som jag gillar VISST tycker jag är fin. Bara jag som nojjar och är paranoid!

Jag börjar bli riktigt trött på att jag inte kan sova på kvällarna. Och idag sov jag också faktiskt till halv sex på eftermiddagen.. och somnade då innan vid tio.. Och så spydde jag också på kvällan innan dess och imorse :/ Jag mår verkligen inte bra! Både psykiskt och fysiskt så längtar verkligen till min tid hos läkare/psykolog pga. sömpiller också! Jag tänker aldeles för mycket (negativt för det mästa) på nätterna.
Så idag har jag bara varit hemma och som mitt event på facebook så har jag ägnat mig åt att inte göra någonting.. socialt kanske? :p För The sims har jag hållt på med. Har redan en kille och ett barn hehe.

SHIT, nudlarna blir ju kalla *Äter nudlar* Och te'et! *smuttar*

Nu ska glo south park avsnitt sen förhoppningsvis somna väldigt snart! ._. /Licia


Kommentarer
Postat av: Hrm

Well. good luck to you then.

2011-01-20 @ 12:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0