Kort inlägg pga ny dator :D!

Idag köpte jag min nya dator- äntligen! Det blev en annan än planerat för den som jag hade tänkt var slut överallt i Malmö så tog en annan liknande! Men den är också jättebra!
Hoppas jag kommer få någon sömn i natt, för jag har verkligen, asså verkligen skitsvårt att sova när jag är förkyld. Därför jag inte sovit mer än två timmar på två dygn. Men nu är jag trött så förhoppningsvis så funkar nässparyet idag då!
Jag har inga bilder eller någonting just nu på datorn. Så det kommer vara lite tomt med bilder på min blogg ett tag. Men hoppas inte blogginläggen kommer att minskas.. fast jag installerar The Sims 3 i full fart.. hehe. Snart är den första skivan klar... ska nog installera den andra medans jag sover.. kanske! Men Ha det!/ Licia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0