Lite glad idag!

Idag så försov jag mig till skolan- inte okej.
Imorgon så ska jag komma i tid. Ska, ska, ska! Det finns inga andra alternativ någonstans. Kräks jag och pissar blod så ska jag ändå gå.. med en nypa salt där. Men nästan!
Vi slutade danskan lite tidigare idag, vi fick sluta fyra! Det underlättade mycket. Sen när jag kom hem ringde Adam-min kontaktperson och ville träffas, men hade så mycket på gång med polis och skulle handla jacka på rean på Vero Moda innan allt tog slut, så det fick bli imorgon istället! Men alla jackor var för tunna och konstiga, så jag tar och chansar och köper en annan dag. Imorgon förhoppningsvis! Och då ska vi också köpa dator- wieee!
Tror att jag snart kommer vända rätt på dygnet! Det är pågång!
Snart ska jag träffa Molly! Men först ska jag ta mig en matbit!
Ha det!/Liiiiciaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0