Lugn dag!

Idag så klev jag upp runt ett och satte in en färdigrätt i mikron' Det var någon lax med massa grönsaker och någon form av äggrörapudding med broccoli. Ganska gott!

Sen iväg och hämta adrians windows 7 paket med Adrian på posten vid ica. Han har slarvat bort sitt legg den glömska saken (går i släkten) så får följa med honom och visa mitt istället!
Sen hem och kontakta Molly, sen träffa Molly går hem till henne och kollar "Tjenare Kungen" på femman. Sen hem igen. Och mamma var så snäll så att hon köpte indisk mat till oss på Indian Express på möllan! Bara typ 30 meter ifrån oss! Först fick jag fel rätt så fick en skitstark rätt nr.2, fast skulle ha nr.1! Men gick tillbaka sen och bytta och åt! Det var skitgott ofc!
Sen kollade jag, mamma och filip på "Bad Boy Bubby" - mitt filmval! Hade sätt halva den innan hos Max för rätt längesen, så fick se om den! Den är faktiskt bra!
Sen sms:ade Nike och inspirerade mig till att kolla upp recept på Rawfood bollar! Hittade det rätta receptet så det kommer nog bli smakligt, och hoppas Nike kan vara med någongång också!

Nu är det också en jävla katt med på bilden, men detta var den ända bilden på det äkta rawfood bollar receptet!
Ha det mina människor!

Och btw! Imorgon ska jag till tandläkaren, och Molly ska med! Men det är inte allmänheten i det som är det jobbiga utan att jag måste pinsamt nog säga att jag åt sten innan... för att de ska förstå varför min emalj var lite förstörd! Åhh vad pinsamt asså! ._.

Kommentarer
Postat av: MALIN

Du får förklara hur mycket du älskar stenarna :D <3

2011-01-03 @ 01:39:44
URL: http://firewolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0