Sena Julklappar!

Herregud just nu har jag damp. För jag skriver detta inlägget för tredje gången! Aah, datorn har fuckat sig men denna gången ska jag kopiera ofta så det inte fuckar sig helt enkelt!
Igår runt nio hade vi en jätteförsenad julklappsuttdelning från mamma, för vi hade inte fått av henne innan.
Jag fick:
* Två Par Örhängen
* Sminkväska
* Rosa Massage Groda
* Shower Gel
* Lip Balm
* Kinder bueno choklad hehe
* Usb-bordslampa (man kopplar in den i datorn och då lyser den hihi)Fast har inte en bild på lampan men här kommer bilder på de andra sakerna :) :

Blåa Örhängen!


Leopard Örhängen!


Sminkväska!


Rosa Massage Groda!


Shower Gel


Lip Balm

Haha jag ser liite ängslig ut ? :p

Yey! Nu ska jag snabba mig ner för Marielle står utanför min dörr! Ha det!/ Licia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0