Sov lag

Asså nej! Nu har jag sovit från kl halv sex till nu! Inte okej :( Kommer fan aldrig kunna sova inatt. Fail.
Idag köpte jag och mamma vinterskor från dinsko till mig. Är gaanska nöjd, för vi kom inte så bra överens med allt hehe. Jag hittar tyvärr ingen bild på skorna från internet :/
Då ska jag skriva upp lite påminnelser!
* Köpa Jacka!- vet någon vart man kan köpa snygga jackor inte för dyrt?
* Doktor den 12januari kl 15:00
* Tandläkare den 7 januari!
Iiih längtar inte till tandläkaren!

Molly sov över hos mig igår! Det var mysigt.. och det blev rätt sent också! hihi. Vi kollade Zombieland och sen lite av sagan om ringen- konungens återkomst

Nu ska jag nog tillaga varmkorv med bröd! Är lite småsugen så tar bara en! Ha det!

Btw. så har har tillbaka mitt facebook konto nu.. fail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0