Påfyllning med kläder!

Idag har jag ätit massor med onyttigt :( *Kollar ner* Ja magen sväller :( Asså får riktig ångest men jag får skylla mig själv så de leder till mer ångest att jag är dum mot mig själv som leder till att jag är korkad som leder till.. ja de är väl ganska nice att vara korkad? Eller? Nej nu snackar jag bara nonsens!

I skolan idag gjorde jag och Helen chokladbröd(typ colasnittar) Och sen gjorde jag vaniljkrämsfyllning.. ja! Sen åt pastasallad, massa deg och en tugga av en biskvi, sen när jag kom hem fick jag brownies, tårta, rulltårta och sockerkaka av mabbi. Herregud. Det är inte sunt.. *Kollar ner på min mage*.. nej inte sunt. Så vafan. Ska sluta! med pastasallad nära till hands funkar det nog!

Jag fick massor med kläder igår! Glömde min kamera när jag var hos Max, så bilder kommer senare! Jag köpte:

* En skjorta men liksom en liten kjol på slutet, New Yorker.
* En vit såndär FAN vad heter det nu igen en såndär tröja/vårjacka som är halv som slutar under brösten? en sån!, New Yorker.
* "Hotpants" babyblåa, New Yorker
* Två bh-ar, en med typ skottruts-tema, och en vanlig leeeen svart med bling i mitten, New yorker.
* Klackskor, H&M
* Strumpor och en biege vårjacka, H&M
* Leggings, där man får en illition av att det är jeans, Kapphal
* Tre par trosor, Kapphal
* Svarta jeans med dragkedja vid vristerna, Gina Tricot
*Svarta mjukisbyxor (de satt faktiskt jävligt fult, men dum som jag är så hade jag redan tagit bort prislappen) , Team Sport

TADAAA. Bilder kommer sen!
/Liiciaa



Kommentarer
Postat av: MALIN

Jag vill se bilder :D <3

2011-03-07 @ 22:01:01
URL: http://firewolf.blogg.se/
Postat av: MALIN

Jag vill se bilder :D <3

2011-03-07 @ 22:02:05
URL: http://firewolf.blogg.se/
Postat av: Mim

Vad kul, och OJ vad mycket!!!!

Ingår det, höll jag på att säga - vilken lyx?!!

(är det meningen att jga...ska betala..? :-O ? )



Du kommer ju att vara hur nyekiperad och fin som helst till våren!



Vad gäller slisk och mage - det enda du "behöver" att göra, är att sporta till det lite. Då kan du njuta av allt detta goda slisksmask utan att behöva bry dig!



DU får hänga på mig i mitt sporteri :)



KRAM / MIM

2011-03-08 @ 08:54:30
URL: http://www.fusionistaartista.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0