En lösning..

..till en början!
Har börjat dygna lite då och då! Det funkar!! Jag kommer i tid till skolan nu! Nu är jag trött som sten, jag vill inte gå och stå längre, sa mina ben DET RIMMAR.
Kanske ska få bo i en utslussningslägenhet om kanske sisodär ett halvår.. hoppas på tidigare though.. Men iaf! - Då måste jag kämpa med skolan. Och därför dygna så mycket jag kan! Om en vecka kan jag ha emiliossossamoderatervänsterikstagemilia hos mig! .. eller kanske två veckor! Vet inte riktigt.. Och om detta ska funka någon gång så måste jag nog sova.. NU.. Eller så kollar jag scrubs hela natten som vanligt och dygnar denna natten också? 8) Låter som en plan! Måste ladda ner sessång 8! Sista sessången sen har jag sätt allt :(
"Oh..she's also deph, like her father, What are the odds?.. I'm a doctor, I should probably know that. ..." JD <3
Dr cox också in maj hart asså får ril assåååeeh
/

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha bilden <3

2011-10-27 @ 09:26:15
URL: http://resasigopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0