The eternal circle is now at its peak

"Du kanske bara ska sluta tänka så negativt" - Från en film, minns inte vad den hette. Handlar om en man som röker
på och då "blommar" hans sjukdom ut, och den sjukdomen gör så att man inte vet vad som är verkligt eller inte,
meningslöshet och ångest. Inget är allt och allt är inget. Jag känner likadant. Inte alltid, men ofta! .. tror jag? iaf!
Inte med min flickvän och närmaste vännerna iaf! Då tänker jag inte på vad jag tänker på utan bara går with the flow..
detta blev långt.. kärlek till de närmaste <3 och nu kolla på helt färskt avsnitt av scrubs :)
"Du kanske bara ska sluta tänka så negativt" - Från en film, minns inte vad den hette. Handlar om en man som röker
på och då "blommar" hans sjukdom ut, och den sjukdomen gör så att man inte vet vad som är verkligt eller inte,
meningslöshet och ångest. Inget är allt och allt är inget. Jag känner likadant. Inte alltid, men ofta! .. tror jag? iaf!
Inte med min flickvän och närmaste vännerna iaf! Då tänker jag inte på vad jag tänker på utan bara går with the flow..
Inget speciellt har hänt, men ändå något mycket stort. Igår kväll fick jag en känsla av något bra. En känsla granne med sinnesfrid.. Och plötsligt nästa dag så kommer jag i tid i skolan. Svarar i telefonen och kliver upp. Jag var visserligen lite stökig och flippade mycket i bageriet, men det får va! Skiter fullständigt i att läraren säger till. Jag jobbar och jag får vara glad och skratta bara jag är produktiv, och det var jag. Jag var sedan med Humlan och Marielle lite på kraft (skulle kolla om min ipod var där, men det var den inte.. men fuck that) och sen kollade vi på solnedgången på bo01!

En sådan tråkig sak som jag tycker är meningslös.. men tyckte det var trevligt nu! Luften kändes frisk och jag kände mig frisk. Mitt psyke var klart och rent, och inte förvirrat och ångestfyllt. SÅ JÄVLA SKÖNT. Vet dock inte hur länge detta goda "oh thank god i can live" känslorna kommer att vara kvar. Men så länge som möjligt.
(Visserligen inte jag som fotat, bara en googlebild på "solnedgång bo01", men skulle kunna vara jag! Får såg nästan exakt ut såhär)

Och så länge de är där så är det = komma i tid till skolan = bra framtid = .. som sammhället vill att man ska vara..

Nej detta kommer inte hålla länge tyvärr. För såhär är det helatiden.. upp och ner och aldrig och alltid.. Försöker bara inbilla mig själv och ville bara skriva lite posetiva saker..
Igårnatt tänkte jag negativt på ALLT, jag tänkte på att jag var på kraft och åt soppa *ångest* Jag tänkte på att jag pratade med någon *ångest* Jag tänkte på att jag tänkte på att *vadfangörjaghär? vad är meningen med detta?-*När jag stod i en kö på pressbyron. Jag tänkte på i princip ALLT jag gjort på hela dagen och kände skam och ångest och fynejförlåt.
Vill inte ha någon nutteee kommentar. Men andra kommentarer är välkommna..! Om man nu ska kommentera! Jag ska försöka plugga nu. Sen kolla scrubs.. färska avsnitt. MOAH! /

Kommentarer
Postat av: Marielle

JA det gjorde du, jaaaaaggggggg vet! Vi leker brandmän, nej det var inte det jag tänkte säga, vi leker jul tänkte jag säga! Alltså om du vaknar i tid får du en smisk på din rosa stjärt, nej det skulle inte säga högt, jag menar, om du vaknar i tid får du..... A SURPRISE! wiiiee! (jag är kanske inte helt seriös men saken är att jag är stenseriös! Dag ett: En kaffe! Wiieee! Brandmän! Förövrigt måste jag stämma träffa med Alicia the troll... We have buissness top take care of... Nästa gång vi träffar sån manly man ska vi vara männen :D Klia oss i röven och säga booobies! :D

2011-09-27 @ 22:33:09
URL: http://resasigopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

SEN DÖDAR VI HONOM

2011-09-27 @ 22:34:11
Postat av: Anonym

Såså, lugna fina

2011-09-27 @ 22:34:24
Postat av: Humlan!

LÖGN!

om det hade varit bo01 hade man sett danmark!

den där bilden är tagen någon ananstans!

HERP DERP HERP DERP!!!! :@@@@

2011-09-28 @ 15:14:53
Postat av: Humlan!

LÖGN!

om det hade varit bo01 hade man sett danmark!

den där bilden är tagen någon ananstans!

HERP DERP HERP DERP!!!! :@@@@

2011-09-28 @ 15:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0