The sound of nothing IS HERE

Asså nu eresåhärasså att fyFA-AN PIPPI. (FÖR HON E WANNABEE WANDAAAAAAAAAAAAA)
...
iaf :)
Jag ska typ börja bli en shit-talker! yeah! Thats the name. Jag ska hitta på massor om folk. Och säga att t.ex. de är horor, äckliga fiskare och kär i deras kompis för det får jag ut något av!
And it beginzzz... NO!
Marielle varför sa du att jag var bonde? VAVAVA? Tror du verkligen att jag skulle så frön och skapa vackra växter som alla människor levar på? ELLEER? mannen.. (nej jag pratar inte med dig sa bara till en man som gick där borta och ba *det e en man där borde det är bäst att nämna det...*
TRAMS. Marielle fick mig att bli tramsig- KOLLA VAD DU GÖR MARIELLE JÄVLA MANIPULERANDE BONDE!! där fick du,
Nej förlåt kan inte bli seriös när jag redan börjat!
Men kan säga något serilöst och bloggaktigt att jag borde gå och lägga mig så att jag kommer upp imorgon (a)/

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kom inte och förneka det Alichaa, jag vet vilken redig bonde du är!

Jag hörde från humlan som sa att Axel hade träffas Rhoda som nyss hade varit hos dig, och hon sa att du var värsta bonden, bodde i Hörby och allt!!!!! torka hundbajs och sånt! Våldtog hästar och sånt!

2011-09-30 @ 08:56:05
URL: http://resasigopp.blogg.se/
Postat av: Marielle

Bryta nacken av häster och sånt!

2011-09-30 @ 08:56:28
URL: http://resasigopp.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hade sex med din son och sånt!

2011-10-02 @ 22:03:06
URL: http://resasigopp.blogg.se/
Postat av: Marielle

Sen berätta Humlan, jaeheha jaug har ouckså haft sex med Alichia, och hur bonnig är man inte då! Ligger man huliganer! Droppen! Ut ur landet bondejävlar!! Visste du att bondage kommer från att bondar knyter fast och våldtar sina barn? :D

2011-10-02 @ 22:05:05
URL: http://resasigopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är sant! Jag hörde det från samina!

2011-10-02 @ 22:05:20
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHH JAG VET INTE VART JAG SKA TA MIG TILL JAG ÖVERLEVDE HELT BRA INNAN FÖR MINA MAGRA BEN KUNDE PALLA TRYCKET OCH DÅ SÅ LÄNGE JAG STOD UPP VAR ALLT PEACE AND LOVE, MEN NU ÄR DET BAJS, BAJS SÄGER JAG, OCH ALLT ÄR MATTENS FEEEELLLL OCH JAG TAR DITT TIPS MED ATT TRAPPA NER MED SKOLAN MEN DÅ BLIR JAG BEHANDLAD SOM EN IDIOT FÖR OM MAN INTE FÅR VG ELLLER MER PÅ ALLT SÅ ÄR MAN EN KNARKARE SOM INTE KAN VARAA LYCKLIG I FRAMTIIDDDDDDDDEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.

2011-10-17 @ 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0