Uppdatering?

Nu är jag inte singel! Jag är upptagen! JA BILDA KÖ! höhö..ehe
Jag har problem med morgonen så extremt mycket. I morse kommer jag till och med ihåg mina tankar.
Väckarklockan ringde på ena sidan av rummet och jag klev upp ungefär efter 30 sekunder av pipandes, eller anarare skrälandes, och medans jag klev upp och stängde av klockan så hade jag tankarna precis där i huvudet "Nu ska jag ju gå upp, ja det var ju viktigt, det ÄR ju viktigt jag måste stanna uppe.. neeej neeeej.. åååh.. ZzzZzz" ! Precis så.
Sen sov jag till kl sex... SKITBRA.. Jag suger så hårt och jag kommer inte få något studiebidrag :D.. :(
Kan väl ladda upp en bild för att smycka till det lite!
http://manere.wordpress.com <-- min fantastiska flickvän som fotat!
Med ordet meningslöshet slutar jag idag! hejhej!/

Kommentarer
Postat av: livet blir bra i slutet

det är så fint att du har hittat någon att hålla kär. håll fast vid henne och allt kommer bli bra <3

2011-09-16 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0