Drömmar

Jag måste säga att den nta faniljen är jättebra! Känner mig nästan redan som en i familjen.
Nu är det såhär att jag drömmer jättemycket nuförtiden. Jag har lite relax musik som jag lyssnar på hela natten. Den gör så att jag drömmer massor. Och jag minns dem jättebra!
Det jag drömmer om mest är om kärlek, det är massa starka känslor i mina drömmer, lite magiskt och mystiskt. Jag vaknar alltid med starka känslor och med lite besvikelse. Jag önska att jag alltid var i drömmarna.
Inatt t.ex. drömde jag om att jag rymde från ett fängelse/psyk-fängelse. Och det kändes jättespännande och härligt. Först rymde hela gänget från fängelset, några lyckades rymma och inte bli hittade, och en ville tillbaka till fängelset för han vågade inte leva livet utanför (som i filmen "nyckeln till frihet") Så han gick tillbaka. Och jag saknade honom jättemycket mins jag, han var en ryss och han hette någon i stilen med "Vojdali". Jag blev hittad och inspärrad igen. Men sedan rymde jag själv igen, men hjälp av min bror som slog några vakter. Jag lyckades och slog läger vid en grotta vid ett vattenfall. Och där kom en kille, jag tror det var "Vojdali".
Marielle hälsade på här i smygehamn igår, de var trevligt!

Kommentarer
Postat av: Marielle

jaa de var as grymma! Skönt att du äntligen hittat en så bra familj :D

Jag vill komma förbi igen!! Och ta med kameram. Vill gärna fotta dig med om jag får!

2012-01-24 @ 17:56:10
Postat av: Mumrik

Om kärlek enbart kunde upplevas i drömmar hade jag sovit för evigt.

2012-01-26 @ 10:35:49
URL: http://jhlq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0