Hopp!

Idag fick jag reda på att jag kom in på Orana behandlingshem http://www.orana.se/! Känns jättebra och tryggt! Jag har gått omkring i ovisshet nu så länge så jag förtjänar verkligen detta!
Idag kommer Marielle till mig och vi ska stava! Önska jag hade en eldstav:/ Skulle ha önskat mig en i julklapp.. hmm.. bara elva månader tills nästa födelsedag.. ><
Mitt The sims 3 har fuckat sig, man kan typ spela i 20min sen stänger det av sig:( Och det är inget fel på min dator, den har det som krävs för The sims 3 och den är inte överbelastad. Saknar det! Någon som vet hur man fixar det?
Roligt när man hinner flörta med döden!
MItt gamla hemma-disco!
Lalalalala dance bitch!
/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Juste jag tog inte med något stav men äh jag har stå på händer! Vill ändÅ lära mig det xD

Och kul med behanlingshemmet :D ljusare tider verkar komma :)

2012-01-18 @ 16:08:57
Postat av: Vic

va bra, får hoppas det blir awesome där då :)

2012-01-18 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0