Mellanrummet

Nu vandrar jag omkring och alla dagar är detsamma. Under dagarna så går jag bara omkring och sonkar runt och är som en zombie. Jag fick också reda på idag att jag ska flytta imorgon. Sos är så dåliga på det där med förvarning><  Till SMYGEHAMN Vad fan är det? Ligger i Trelleborgs komun och bara självaste Trelleborg är litet och sen kommer en ännu mindre skitby. Ännu en okänd familj, min tredje jourfamilj på ett år, ännu en social ansträngdhet till att känna mig som hemma.. Fast hemma känner jag mig inte någonstans som inte är i Malmö hos mamma egentligen.
Jag är så jävla trött på mitt liv asså :p Samma sak dag ut och dag in. Insidenten från igår var droppen! MEN nu är alla glada! :) Orkar inte whina längre, inte här iaf!  
Att jag har denna kompisen är positivt iaf :>

/


Kommentarer
Postat av: Marielle

Okej :O Fast det är väl ganska bra trots att du måste anpassa dig Igen, bort från hörby :> Du får berätta så fort du kan hur det blir med regler hos dem nya fosterföräldrarna!

<3

2012-01-22 @ 00:14:38
URL: http://resasigopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0