Sund själ, perfekt kropp..

.. JA det är från The sims, men tycker om den livsönskningen! Jag ska börja satsa på den! Men för att få en sund själ måste jag få en PERFEKT kropp, nej inte perfekt men nästintill! Och då ska jag göra fettsugningar och operera in revbenen och svälta.. nej! Jag ska försöka träna, och det perfekt tillfället att göra det är på behandlingshemmet. Tror att man kan önska sig gym en gång i veckan (gärna varje dag). Eller någon annan aktivitet av något slag.
För att jag ska må bra måste jag bla vara nöjd med min vikt. Jag vet det är inte det klychiga svaret ni vill ha men det är mitt. Vägde mig idag och jag väger 56kg idag FY! Men ja.. mitt mål är iaf att gå ner minst 6kg! Let the viktminskning begin!! BAMBAAAM

SÅHÄR SKA JAG SE UT!

Asså vet att detta är det minst intressanta man kan läsa om, en tjej som skriver och whinar om sin vikt!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jaa alltså enligt sims filosofin får man ju 'perfekt kropp' genom att träna, inte svälta, så du gör ett klokt val när du bestämmer dig för att bli aktiv :D

Sprid gärna över lite sånt positivt tänkande till mig asså! xD

2012-01-27 @ 20:17:53
URL: http://resasigopp.blogg.se/
Postat av: Mumrik

Om du tränar så går du upp i vikt, inte ner.

2012-02-05 @ 14:58:15
URL: http://jhlq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0